14.9.06

Pipas and Harry Hunks


The likeable guy below is Matti Eräsaari from Harry Hunks, finnish Belle & Sebastian as some narrow-minded people have called them. The reason why they are important is 1) they sound nice, funny and sophisticated - all at the same time 2) they are kind enough to shed some light on poor us* in the end of November (*playing in Estonia).
Listen to Harry Hunks - "I'm not your pet"

Two bright-looking people on top are Pipas, meaning Guadalupe Nunez-Fernandez from London and Mark Powell (now living in Brooklyn, NY) who are important for just the same two reasons as HH. They write really cool and short songs and are therefore released by Matinée Recordings.

See video of "Run Run Run" , listen to "Riff Raff", listen to "Tout va bien"

4 Comments:

At 17/9/06 02:32, Blogger martin said...

naljakas! need on ju ühed mu kauaaegsetest lemmikutest.
mina kirjutasin kunagi lolli aruga, et harry hunks on soome b&s. samas ma kuulasin sel ajal harry hunksi singlit kindlasti tihedamini kui belle and sebastianit.

 
At 17/9/06 04:32, Blogger melodija said...

väga võimalik, et siit blogist see võrdlus mu alateadvusse jäi. Eks see b&s-ga võrdlemise pilamine natuke ka sellest tingitud, et ise ma eriti b&s-i ei austa. Küll aga mitmeid bände, keda (kahjuks) nendega võrreldakse... eriti muidugi the Lucksmiths'i.

 
At 4/10/06 23:57, Blogger martin said...

sain nädala aega tagasi ka uue pipase albumi ja see on väga mõnus.
ma kirjutasin harry hunksist tegelt mingi kolm aastat tagasi oma järjekordses muusikasaidi hakatuses. tõenäoliselt võtsin ma oma mõtte one chord to another'ist, kus tegelikult samuti vaieldakse selle võrdluse tõesusele vastu. igastahes hea on ikkagi harry hunks.

 
At 5/10/06 18:11, Blogger melodija said...

nüüd meenub, et ise lugesin ka sealt soome indie-lehelt seda võrdlust. nüüd on selge ka My Darilng YOU kontserdi koht - Kuku klubi. Et siis 9. detsebmril. See oleks osa uuest kontserdisarjast nimega "Odessa POP", millest varsti lähemalt. Novembri teine pool tõetab iseäranis tihe tulla:)

 

Post a Comment

<< Home