22.9.06

Prabhu Deva - Kalluri Vaanil

7 Comments:

At 24/9/06 03:58, Blogger rbc said...

IMMEJITLY! Repostige omaenda laiast arhiivist need My Darling Y! lood, mis te postitasite eelmise aasta suvel.

Thanks.

Ma ei tulnudki kunagi selle peale, et keegi Eestis võib ka mp3 ploogi pidada. Nii võib veel juhtuda, et saab asjadega jälle kurssi! (!!!)

 
At 24/9/06 09:12, Blogger melodija said...

http://www.mydarlingyou.com/

 
At 24/9/06 11:12, Blogger ed said...

Staffan, võib-olla jätad mingi kontakti või võtad mailiga ühendust, siis vaatab, mis teha annab.

Muide, kui nende myspace vaatad (http://www.myspace.com/mydarlingyou ), siis seal on discgraphy kah väljas ja plaadid isegi veel täitsa tellitavad. Need esimesd plaadid ei tohiks suurt maksta kah, postikulu võbi isegi suurem tulla.
Või kirjuta neile ja las võtavad Tallinna kontserdile kaasa.

 
At 24/9/06 13:48, Blogger rbc said...

No ma ütlen, et saab kurssi. Nüüd tean isegi, et kontsert tuleb. (Aga kus? - te ju teate, ma ei pea ise otsima?)

Ja näe, nende lehel tõesti on needsamad lood olemas - vana link oli lihtsalt vanasse kohta..

Ja kas nad on tõesti nii tillukesed, et CDON ka ei müü? Me ei ole kursis.. Äkki nad võtavad niikuinii kontsule oma plaadid kaasa, kui nad nii äärmuslikult indied on.

 
At 24/9/06 14:40, Blogger ed said...

Usun küll, et võtavad kaasa, aga ma ei ole kindel, et neid kõige vanemaid. Minu arust oli näiteks Tartus ainult "the winter will take us all".
Kirjuta neile, kindlasti nad leiavad mingi lahenduse:)

Vaatan, et CDONis on kah see viimane CD olemas. Need varasemad on tegelikult CD-R'id ja see, et neid seal pole, tundub loogiline.

Võib-olla melodija teab kontserdist lähemalt? Mina tean praegu ainult nii palju, kui nende lehel kirjas.

 
At 24/9/06 14:54, Blogger rbc said...

Ei, ma ei olegi eriline sucker for oldies. Just something to hold on to .. digital v cd. Lihtsalt veel eile öösel oli mul neilt ainult 2 lugu, mis olid braa ja siis oli igasugune lisalaks väga teretulnud.

Niisiis. Ju ma siis ei osanud cdon-is õigeid nuppe vajutada. Eks kunagi tuleb sealt mägi asju niikuinii tellida. Mis sealt postikulu tuleb, kui kellelgi on asja olnud?

Ta!

 
At 24/9/06 17:14, Blogger melodija said...

kohta veel ei tea, igatahes Tallinnas ja kesklinnas..ja ilmselt mitte Von Krahlis. Loodan oktoobris lähemat infi anda.

 

Post a Comment

<< Home